pátek 26. září 2014

Honzíček

Můj vnuk Lukášek se narodil 28. 8. 2012  a můj další vnuk se narodil o 2 roky a 1 den později - 29. 8. 2014 (mám 2 dcery a 2 vnuky :-) ). Jako vzorná babička jsem mu ušila zavinovačku a  mantinely do postýlky:
   
 Lukáškova maminka Zuzka chtěla medvědy. Honzíčkova maminka Lucka hlavně nechtěla medvědy a zavinovačku chtěla v pastelových barvách - to mi myslím vyšlo :-)) 




Tohle není můj obvyklý pomocník Matýsek, ale jeho "kamarád" Vincek.
 





Dvě části mantinelů jsou jen prošity, na jedné z nich sedí (prý medvěd) Blažej.
A tady je už nový majitel zavinovačky i mantinelů Honzíček. 



12 komentářů:

  1. Evi, nádherné, hlavně ten mašinkový mantinel. Ovšem vše zastiňuje ten malý brouček, kterému přeji v životě jen to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjda.....Evi,všechno je krásné , moc:-).....to se to vnoučkovi spinká :-) panel se sluníčkem....no nádhera,moc se Ti šití povedlo:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása!!!!
    Babičce gratuluji ke krásnému přírůstku do rodiny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to ke překrásná práce. Prcek bude jako v bavlnce.
    Moc gratuluji k přírůstku do rodinky. Je to krásný brouček.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Prześliczny łóżeczkowy komplecik uszyłaś. Śliczniutkiego bobaska widać ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, gratuluji ke krásnému vnoučkovi. To se mu to spinká v tak pěkné zavinovačce. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. to je krasy...... sikovnica.....malicky je krasny bude sa mu tam krasne hajuskat :) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi moc šikovná. Moc pěkná zavinovačka a krásně barevná postýlka.

    OdpovědětVymazat
  9. Evičko, ty jsi se vyřádila. To se to malému musí spinkat v tak krásné postýlce. Moc ti gratuluji k tvému dalšímu vnoučkovi.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný mantinel do postýlky, klouček se bude na spaní vždy těšit:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za nakouknutí a milé slovo :-)