úterý 5. listopadu 2013

Podkafíčka

Aby to nevypadalo, že jen koukám z okna tak tady je důkaz, že jsem šila:
Zjistila jsem, že jsem děsně pomalá, celkem jsem to šila 4 hodiny. Neuvěřitelné a pak mám něco stihnout :-)
Budu muset zrychlit.

8 komentářů:

  1. Evičko máš je nádherné. A jestli máš pocit, že jsi pomalá, tak já dnes šila pidipytlíčky na věneček asi tři hodiny. Tedy i včetně naplnění a zavázání. :-) A pak kdo je pomalej. :-D Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nadherne a mas je krasne vypracovane jde videt, ze jsis na nich dala zalezet :) Krasne vyuzite 4 hodiny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to já jsem děsně pomalá (no, dalo by se spíš říct líná) šiju deku už druhý týden a to nemám ještě ani top zcela hotový. Tvá podkafíčka jsou moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, podkafíčka jsou moc pěkná. Nezáleží na rychlosti, ale že Ti šití dělá radost. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,ale zato jsou ta podkafíčka naprosto luxusní...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, jsou moc krásné ....a taky se mi moc líbí ten název "podkafíčka":o):o):o) ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za nakouknutí a milé slovo :-)