čtvrtek 4. dubna 2013

Den a Noc

Kdysi dávno jsem se zamilovala do dvou obrázků Den a Noc. Pořád jsem měla pocit, že jsou moc drahé..., že je vlastně nemám kam dát..., prostě, že je vlastně nechci :-(
Ještěže mám dceru - investovala do maminky a na narozeniny jsem dostala Den.
No jo, jenže mít jen Den a nemít Noc... Tak jsem ji poprosila, ať mi ještě sežene i Noc, že si ji zaplatím... a ani ne do měsíce jsem ji měla :-) a dokonce jsem ji ani neplatila celou - část jsem dostala už předem ke Dni matek.
Tady jsou:
No a protože jsem dokončila všechny rozvyšívané věci a nedokážu se dívat na televizi bez vyšívání v ruce, tak jsem už začala:

3 komentáře:

  1. To je ale hodná dcerunka! A je nad slunce jasné, že Den bez Noci mít nemůžeš :-) Také nejsem schopna se jen tak dívat na televizi, to vyšívání mít u toho prostě musím! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné predlohy, už sa teším, ako budú vyzerať vyšité. Tak veľa zábavy.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. ještě že máš dceru :-) Jsem moc ráda, že tě dárky potěšily.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za nakouknutí a milé slovo :-)