úterý 19. března 2013

Pilně vyšívám

a jak jsem tak pilná, zapomínám fotit a "publikovat". Asi tak v listopadu loňského roku jsem dokončila Magnolie od Vervaca (nevyžehlené):


Teď se dívám, že jsem dokonce už někdy v červenci loňského roku vyšila taky od Vervaca malé hrníčky:


Ty mám dokonce už i zarámované, ale ještě nepověšené (až vymalujeme jídelnu).

6 komentářů:

  1. Krásné.... ten první obrázek je úžasný! Jsi pilná včelka... to já už tři měsíce vyšívám dětský obrázek a mám teprv rybníček:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. a hned jak bude hotová ta druhá květina, tak by to chtělo zarámovat a pověsit ;-) jooooo :-) L.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne výšivky, ale dostali ma tie hrnčeky, sú nádherné. Môžem sa spýtať, kde ste objednávali predlohu?
    Škoda, že ste nevložili aj zarámované obrázky, určite krásne vynikli...
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrníčky jsou koupené u pí Bergové http://www.nbvysivani.cz/vysivaci-sady/kuchynske-motivy/

      Zarámované obrázky ještě nemám vyfocené :-)))

      Vymazat
  4. Magnolie miluju a tato je naprosto dokonala. Je to krasne vysite.

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko, hrníčky a mognolie jsou úžasné.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za nakouknutí a milé slovo :-)