pondělí 30. července 2012

Květen

V květnu jsem vyšívala poslední sampler Fleur de Lis a sice motýly a taky jsem je vyšila. Takže už mám všechny co jsem chtěla - teď jen nechat zarámovat.



V květnu byly také Škrdlovice - 4 dny vyšívání - skvělé. Fotky jsou tady.
Tentokrát jsme byly v jiném penzionu - Velké Dářko. Všechny jsme byly nadmíru spokojené - s ubytováním, s jídlem a hlavně se salónkem, který jsem měly jen a jen pro sebe.

V květnu jsem ještě ušila kabelku a klobouk pro maminku k narozeninám. Ať se mi v letních vedrech neupeče na slunci při procházkách s Barunkou.



















A jak tak vzpomínám, tak jsem se ještě přidala do akce výměny jehelníčků na Fler
dostala jsem: 

poslala jsem:


(a ještě se mi podařilo vymazat vlastní fotku z PC, takže tahle je stažená z Fleru)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za nakouknutí a milé slovo :-)